BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at give Københavns borgere service i verdensklasse?
I Københavns Borgerservice har vi fokus på borgerne og et blik for nye teknologiske muligheder. Vi prioriterer høj medarbejdertrivsel og et godt arbejdsfællesskab, og vi arbejder professionelt med telefoni. Derfor bruger vi den viden, vi får i kontaktcentret, til at forbedre servicen til borgerne på andre kanaler.
Vores kerneopgave i Københavns Borgerservice er at gøre det nemt at være københavner, der har brug for os. Hvert år modtager vi omkring en million telefonopkald i kontaktcentret, fordelt på vores hovednummer og vores fagteams, og vi har en klar ambition om, at servicen altid er kompetent, i øjenhøjde og fagligt korrekt.
Vi leder efter to superserviceorienterede og professionelle kollegaer, der kan give service i topklasse og med smil i stemmen hjælpe borgere, der ringer ind.
Om jobcenterteamet
Jobcenterteamet besvarer opkald fra borgere, der skal i kontakt med Jobcenter København. På telefonerne gør vi vores allerbedste for at give den bedst mulige service i første kontakt, når vi rådgiver og vejleder indenfor beskæftigelsesområdet om kontanthjælp, dagpenge og sygedagpenge, og vores journalisering sikrer, at vi til enhver tid kan give borgerne den korrekte hjælp. Hver dag bidrager vi til at gøre borgernes møde med jobcentret til en god serviceoplevelse, hvor så mange henvendelser som muligt bliver afklaret med det samme. Ikke to dage er ens, og det er både charmen og udfordringen ved arbejdet i jobcenterteamet.
Søg gerne stillingen, hvis
- du arbejder selvstændigt og struktureret
- du er et naturtalent ift. at yde en god service på telefonen og har erfaring med at besvare opkald med et højt serviceniveau fra en lignende stilling
- du er imødekommende og velformuleret både mundtligt og skriftligt, også på engelsk
- du har let ved at lære nyt og har lyst til hele tiden at udvikle dine kompetencer inden for god telefonkommunikation og de relevante fagområder
- du er en holdspiller, der synes, det er meningsfuldt at bidrage til arbejdsfællesskabet
- du er en rutineret it-bruger og kan lære nye systemer at kende
- du kender til kommunikationsmetoden Styrket Borgerkontakt eller har flair for kommunikation
Vi tilbyder ansættelse i et uhøjtideligt, nytænkende og spændende arbejdsmiljø med engagerede og dygtige kollegaer. Vi har et grundigt introduktionsforløb, som klæder dig på i forhold til den faglige den af jobbet. Vi forventer, at du på forhånd er godt inde i service og samtaleteknik.
Derudover får du en arbejdsplads centralt beliggende i København og mulighed for hver dag at hjælpe københavnerne på et vigtigt og spændende område.
Løn og ansættelse
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og HK/Kommunal. Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Arbejdsstedet er Nyropsgade, 1602 København V.
Vi indhenter reference i forbindelse med ansættelsen.
Vi ønsker tiltrædelse snarest muligt.
Vil du høre mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte teamleder for jobcenterteamet Hanne Tange på 2446 3121.
Søg via linket senest fredag den 11. august 2023
Vi afholder samtaler i uge 34 og 35.
Kultur- og Fritidsforvaltningen
Kultur- og Fritidsforvaltningen er Danmarks største kulturforvaltning. Vores arbejdsopgaver spænder bredt fra idræt, kultur og borgerservice til huslejenævn, folkeregister, vielser og afvikling af valg og folkeafstemninger. I Kultur- og Fritidsforvaltningen arbejder vi for at skabe de bedste rammer for kultur- og fritidslivet i København – og i samarbejde med københavnerne at skabe en by, der lever og udvikler sig. Vi er en politisk ledet organisation og har til opgave at understøtte og udleve politiske beslutninger. Alt sammen med det overordnede formål at give københavnerne et bedre kultur- og fritidsliv og være en åben og professionel indgang til Københavns Kommune.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193416&DepartmentId=19735&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5878027