Social- og sundhedsfaglige profiler til verdens bedste vikarstillinger i Roskilde på Botilbuddet Boserupvej

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Skal dit studie eller din nuværende beskæftigelse krydres med et vikarjob, der giver mening?

Botilbuddet Boserupvej i Roskilde har brug for social- og sundhedsfaglige profiler som, sammen med alle os andre, vil medvirke til at støtte borgere med psykosociale udfordringer. Vi arbejder tæt sammen om arbejdsopgaverne i tværfaglige teams og har brug for både sundheds- og socialfaglige kollegaer.

Du skal arbejde i relationen med beboerne på vores botilbud. Du vil i høj grad indgå i alle opgaver, og du vil møde tillid fra dine kollega og ledere. Jobbet hos os giver dig mulighed for at tilegne dig viden, men også blive taget alvorligt i dine arbejdsopgaver.

Vi arbejder recovery-orienteret, hvor borgeren er i centrum og udgangspunktet i al arbejdet her. Vi tror på, at alle kan komme sig og støtten og hjælpen som gives til borgere er i høj grad baseret på samtaler og kendskab til borgeren. Borgeren er aktør og ekspert i eget liv.

Hjertet er vigtigt! Kontakten og menneskesynet omkring borgeren er essentielt. Alt det ”kedelige”, men vigtige, omkring systemer og dokumentation skal vi nok lære dig.

Om dig
Du er i gang, eller er færdig, med en social- eller sundhedsfaglig uddannelse. Det kan være pædagog, ergoterapeut, socialrådgiver, social- og sundhedsassistent eller sygeplejerske. Du må gerne have erfaring fra socialpsykiatrien, men det er ikke det væsentligste. Det væsentligste er, at du har lyst til at hjælpe og støtte en borgergruppe med de udfordringer, de har og at du er stabil og fleksibel. Vi sørger for at få dig godt ombord i opgaverne.

Om os
Boserupvej er en spændende arbejdsplads med masser af fantastiske oplevelser, hvor der er flere smil end man skulle tro.

De erfaringer du får hos os, vil være gode at have på dit cv, da du får god viden om mennesker og støttebehov for nogle af samfundets mest udsatte. Arbejdet med borgerne vil påvirke din personlighed og din måde at tilgå andre mennesker. Det er en stor ære at være vigtig i en persons liv, som har brug for hjælp og støtte.

Du skal kunne nyde

  • Høj faglighed
  • At du betragtes som en vigtig person for borgerne, kollegaerne og organisationen
  • Et højt drive og en intens hverdag
  • Mange daglige smil og et arbejde det giver mening
  • Et arbejdsmiljø, som bygger på nysgerrighed, imødekommenhed og godt humør – både i forhold til beboerne og kollegaerne
  • Muligheden fastansættelse på et lavt timetal, med mulighed for ekstratimer
Vores arbejdsplads har højt til loftet, ordentlighed er vores mantra og vi drøfter på tværs af fag og rammer og har altid borgerens perspektiv med.

Vi griner meget, og vi har meget travlt! Nogle gange griner vi, mens vi har travlt, og det er sammen med mennesker, som bruger dem selv som værktøj. Du skal altså være indstillet på, at du er din kollegas bedste værktøj, og du har det bedste værktøj i din kollega.

Vi er en sikker arbejdsplads. Vi er dygtige til at konflikthåndtere, og vi er gode sammen med vores kollegaer og borgerne. Der er personsikringsalarmer, som man altid skal bære og man arbejder ALDRIG alene. Hertil er vi godt overvågede på alle centrale områder, men ikke på toiletter og den slags. Du skal ikke være bange for at pille næse, for du er ikke udsat for overvågning. Overvågningen er forebyggende og vigtig, hvis der sker noget mellem borgerne, som er det overvågningen primært benyttes til.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på timebasis eller efter aftale. Der står 10 timer i opslaget, men det kan være alt mellem 0 til 37 timer pr. uge. Dette aftaler du med din leder.

Arbejdstiden er placeret i dag- og aftentimer og fordelt på ugens 7 dage. Løn i henhold til gældende overenskomst og principperne i Ny Løn.

Tiltrædelse snarest eller efter aftale.

Nysgerrig?
Der er mange uafklarede spørgsmål, og hvis disse dukker op hos dig, er du altid velkommen til at rette henvendelse til afdelingsleder Stine Plahn på 2054 6567, afdelingsleder Michael Rasmussen på 2932 0321 eller afdelingsleder Christina Handest på 5143 5817.

Kan du se dig selv i disse rammer, så glæder vi os til at læse din ansøgning. Ved ansøgning vedlægges relevante dokumenter, og vi vil indhente straffeattest.

Søg via linket senest onsdag den 30. august 2023
Ansættelsessamtaler afholdes løbende

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gentofte Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193676&DepartmentId=19603&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5884244

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet