BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du Social- og sundhedsassistent, har du flair for planlægning, organisering og koordinering. Så er det lige dig, vi søger!
Vi søger dig til vores aftenteam som 2. planlægger. Et team hvor vi samarbejder, om at koordinere aftenens opgaver til fordel for dine kollegaer og borgernes behov.
Kort om jobbet:
Du vil sammen med 1. planlægger og daglig leder stå i spidsen for arbejdet med at fastholde faglighed, samarbejde og målrettet pleje i borgernes hjem.
Din funktion vil være fremtrædende og støttende i gruppen i forhold til, at observationer dokumenteres i et fagligt og konstruktivt sprogbrug.
Dine kollegaer vil kunne bruge dig som vejleder, derfor ligger vi vægt på dine evner, som faglig sparringspartner for alle kollegaer i gruppen.
Derudover vil dit job også bestå af besøg hos nye borgere, akutte borgere og borgere, der udskrives med et væsentligt ændret behov. I tilfælde med ændrede opgaver hos borgerne er det din opgave at introducere gruppens social- og sundhedshjælpere til disse.
Vi tilbyder:
En ledelse der forstår, at læring tager tid: Du vil få et planlagt og fyldestgørende introduktionsprogram.
Mulighed for sparring med daglig leder, afdelingsleder og kollegaer.
En arbejdsplads med en kultur, hvor vi har tillid til hinanden, og hvor erfaringer deles – gode som dårlige.
Et stærkt kollegialt fællesskab, hvor vi vægter samarbejde højt.
Om dig:
Du er uddannet Social- og sundhedsassistent og har arbejdet i faget.
Du er bevidst om, at du er rollemodel, og du kan lide at påtage dig denne opgave.
Du har godt overblik, da du vil komme ud for at varetage flere opgaver på én gang.
Du er struktureret og koordineret.
Du er rummelig og har en humoristisk og positiv tilgang til dine kollegaer og arbejdsopgaver.
Vilkår:
Planlægger 1 møder ind kl. 14.00 og du vil som planlægger nr. 2 møde ind kl 15.15. Ved fravær af planlægger nr. 1, vi du skulle varetage opgaverne.
Arbejdstiden på vagt rul er 29,75 time/uge i 5-2 rul, med arbejdsdag hver mandag og tirsdag i lige uger og
Det ene rul er i ulige uger mandag, tirsdag og lige uger mandag tirsdag fredag, lørdag og søndag og alle vagter i tiden kl 15.15 til 23.45.
Det andet rul er lige uger onsdag og torsdag og ulige uger onsdag torsdag fredag lørdag og søndag
Stillingen kræver, at du har kørekort.
Funktionsbeskrivelse kan rekvireres.
Stillingen ønskes besat pr. 1-4.2023 evt. før.
Der afholdes løbende ansættelsessamtaler.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
I Gentofte Kommune er der en generel politik om, at der ved ansættelse inde for ældreområdet, sal forevises en straffeattest. Løn i henhold til overenskomst, og principperne i ”ny løn”.
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos daglig leder Anette Hadamer i tidsrummet 15.00-16.00 på hverdage.
I Gentofte Hjemmepleje er vi ca. 500 medarbejdere beskæftiget med pleje, omsorg og praktisk hjælp hele døgnet, med borgeren i centrum. Vi er én hjemmepleje opdelt i tre områder. Vi tilpasser ydelserne individuelt og anvender medarbejdernes kompetencer, så de matcher brugerens behov.
Vi har en attraktiv arbejdsplads, og arbejder ud fra en anerkendende tilgang til hinanden og borgerne.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Gentofte Kommune, Bernstorffsvej 161, 2920 Charlottenlund
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://gentofte.dk/jobopslag/?hr=show-job/157393&linkref=125301&locale=da_DK
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5882830